kära dagbok, ack förlåt mig.

Helt sjukt vad trött jag är idag. sen jag kom hem från skolan för typ fyra timmar sen har jag bara legat i soffan, halvsovit och sett på how i met your mother om vartannat. jag orkar inte något annat. fast jag börjar bli grymt sugen på choklad, kanske ska ner och köpa det snart. om jag orkar.

repade hela morgonen inför våran lunchkonsert nästa vecka, med våra egna låtar. vissa är verkligen jättebra! har pratat med Elin också, äntligen. nu kan jag släppa det och börja om på nytt, mitt pianospelande har legat och gnagt i bakhuvet en rätt lång tid. ska börja komma igång med projektarbetet också, har inte vetat riktigt hur jag ska börja och så. men det löser sig antagligen, har lite mer kött på benen nu.

tråkigt inlägg, jag vet. men det finns inte jättemycket mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: Johannes

oj vad man känner igen sig i den känslan. liksom hem från skolan. orkar inte . slöar enormt framför tvn för att sedan bli enormt sugen på choklad.

=P

2009-10-15 @ 22:32:07
URL: http://pandalover.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha, titta mitt senaste inlägg. Det skrev jag innan jag såg ditt :P Låten sätter sig på hjärnan.

2009-10-15 @ 22:51:15
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0