som ser vad du behöver

Mitt 333:e inlägg.

Vad kan ett sånt innehålla?

Finns inget vettigt, roligt att skriva om så det får nog blir en vanlig tråkig "vad har jag gjort idag-och vad gör jag nu"- uppdatering. Sitter här i Filips rum eftersom inte keyboarden funkar att koppla in i min dator, stupid Intel-processor. Eller stupid keyboard som är för gammal. jag sitter och finslipar Många människor, min låt i Arrkon. Den ska vara inlämnad imorn och jag är så sjukt trött. Det är så mycket som måste göras tills imorn. Typ Arrko, Engelska, Svenska och Religion. Har religionsprov imorn, jippie. Blir till att plugga kristendom och judendom hela kvällen. Kristendomen har jag ju rätt bra koll på tack och lov, men inte judendomen.

Hade ingen gympa idag, iallafall. Har inte haft det på hur länge sen som helst, rätt skönt. Fast ändå inte. Jag har ju tänkt bli bra på att gå på gympan och anstränga mig där, särskilt eftersom jag har missat båda friluftsdagarna nu i höst. äh. Det är ju inte mitt fel :)

Nu ska jag iallafall ta något att äta och slå upp religionsboken. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0