hujedamej sånt barn han var

Jag bara älskar när folk hör av sig i sista minuten för att säga att dom inte kan, eller inte hör av sig överhuvudtaget. Jag blir så glad då. Ett ganska meningslöst rep blev det, endast jag och Johannes som dök upp, men lite nytta gjorde vi nog, trots allt :)

David är typ sjuk så jag kan inte träffa honom idag, och jag är seg. Mamma glömde äppelpajen i ugnen, det regnade när jag skulle cykla hem. Jag har ont i magen och imorse skulle jag sjunga trots en kass hals. Dagen är inte den bästa, ungefär så som söndagar brukar vara. Fast jag träffade Sten för första gången på typ två veckor. Det gjorde dagen lite bättre.

Gårdagen spenderades hos Anna, vi spelad poker bland annat. Jag vann allting, vi slutade efter två omgångar för ingen tyckte det var kul. Undra varför? ^^ Men trevligt var det. Nu ska jag äta paj, hoppas den är god ändå. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Vi var ju grymma!

;)

2009-09-20 @ 20:51:48
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0