Love is my drug, is my medicine

Ska snart till skolan,har ångest över min ogjorda pianoläxa och är spänd på att se hur övervåningen blir. Vi har nämligen två målare här som håller på att tapetsera, kommer förhoppningsvis bli jättebra. Fast det innebär att jag inte vågar sätta mig och öva liiiite på pianot innan jag måste gå om en halvtimme, det låter ju verkligen inte alls bra när jag spelar. Och det blir inte bättre av att pianot är så himla ostämt heller. Så jag får helt enkelt ta smällen sedan, jag har ju sagt att jag ska bli bättre på att öva. Men jag har ju aldrig tid!

Imorn ska min projektplan vara inlämnad också, jag har börjat på den men pappret är borta där det står vad man ska ha med. Illa. Fredag innebär svenskaprov, inte så svårt men extremt tråkigt. Ikväll kommer dock min älskling hit. Äntligen är han frisk :) det blir mys.

Lite väl mörk bild men så ser jag ut idag :)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Känner igen öva-syndromet. man lovar sig själv att man ska öva mer. sen helt plötsligt så har man lektion.

2009-09-23 @ 11:56:22
URL: http://pandalover.blogg.se/
Postat av: Maja

haha, jag började skriva att jag känner igen mig i det där med övandet.. sen läste jag kommentaren ovanför och insåg att jag nog inte var helt ensam om det. det kanske är så det är, helt enkelt, att det inte går att öva på pianot så mycket som man vill. veckan bara försvinner, typ. läskigt.

2009-09-24 @ 12:23:00
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0