oh boy, you make me feel like

Så är ännu en helg till ända. Största delen har spenderats med David förutom när jobb, rep och liknande kommit ivägen. I fredags kom Anaam och Anna hit också, det var mysigt, fast vi fick inte så mycket gjort. Haha, vi satt hela kvällen och försökte komma på något att göra. Vilket resulterade i ingenting, helt enkelt. Men kul att träffa er igen, tjejer. På natten blev det trångt, när vi skulle sova i min lilla 90-säng, men vad ska man göra?

Igår blev det tvärtom och jag sov hos David, inte lika trångt :) men ungefär lika lite sömn som natten innan, bara för att jag skulle upp tidigt för att spela, vilket gick jättebra. Fast trött var jag, och jag hade sån lust att ligga kvar i sängen imorse, det var hur jobbigt som helst att gå upp. särskilt när David låg kvar och sov typ tre timmar mer än jag gjorde. Meeen, jag har ju sovmorgon imorn så jag ska inte klaga.

För att sammanfatta så har helgen varit riktigt mysig! Me like.


Jag har tänkt komma igång lite med bloggandet nu igen, får väl se hur länge det håller men försöka går alltid. Nu håller tröttheten på att ta över så jag ska gå och ta en liten nattmacka och sedan tillbaka till sängen och sova i tolv timmar (eller nåt). Cheers!

Kommentarer
Postat av: Maja

komma igång med bloggandet gillar vi! jag saknar din blogg ibland, när den inte är uppdaterad. och jag saknar dig ibland, när vi inte setts på länge (som nu, typ).

2009-09-06 @ 22:31:40
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

typ, jag saknar dig med. vi är så dåliga på att träffas. och jag är så dålig på att blogga. det hänger nog ihop, detdär, på något konstigt sätt :) var har man tjejgruppen när man behöver den? det var ju ändå där vi sågs, oftast. puss

2009-09-06 @ 22:37:27
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0