oh, how they sparkle

så sitter jag här igen. klockan är över två.

Filip döptes idag, det var fint. jag har fortsatt spela in min låt, det tar lite tid, haha. allt måste ju bli perfekt. fast det hade varit ännu bättre med en kondensatormick. det är tur att man har en ljudtekniker till pappa ibland. han har det mesta. och det bästa. är man perfektionist, så är man. jag har skrivit loggbok i projektarbetet ikväll också, och det är lite skönt att ha fått klart för sig vad man ska göra härnäst. fast jag kan inte göra något förrän efter lovet eftersom mina filer ligger i skolan. och det är bara lite drygt en månad kvar tills det ska vara klart, vart tar all tid vägen? lite smått panik känner jag för tillfället men det löser sig. hoppas jag.


nu ska jag sova, iallafall. godnatt!



Kommentarer
Postat av: Maja

åh, det hade jag velat se. och det där är nog den finaste bilden som har tagits inne i bifrostkyrkan.

2010-04-12 @ 23:59:00
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0