there were hints and allegations

jag fattar inte vad det är med mig. inatt somnade jag halv fyra. jag är hur trött som helst på nätterna men det går bara inte. jag försöker och försöker fast det går inte att sova hur mycket jag än vill. jag orkar inte vara vaken men det går inte. och jag fattar inte vad problemet är. såhär har det varit i en och en halv vecka, jag har inte somnat innan tre en enda dag.

i början funkade det rätt bra men dom senaste dagarna har detta gjort så att jag har blivit tjurig och hängig, jag orkar inte ta tag i saker och så vidare. idag är värst, jag har gått runt och känt tröttheten bränna i ögonen hela dagen, jag har inte kunnat fokusera alls och stundtals har det känts som jag drömmer allt som händer omkring mig. men jag KAN bara inte somna.


så idag ska jag gå och lägga mig jättetidigt, typ strax. så jag kanske hinner vila upp mig lite smått tills imorn iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0