choral

en hel helg har spenderats funderandes över vad det är för mening med att lägga ner tid på att plugga det jag borde. och jag har fortfarande inte kommit på något bra, motiverande skäl. istället har jag gjort annat idag, som att ta hundratals bilder på ett fiamedknuffspel, sjunga på irländskt vis, planera en valborgsmässoafton, fundera på livet, äta glass, sola, lägga massa jazziga ackord, övningsköra och massa annat.

imorgon ska jag till skolan, jag ska göra ett bildspel, jag ska förklara varför jag inte gjort engelskaredovisningen, jag ska öppna naturkunskapsboken och jag ska jobba projektarbete. idag var så mycket mysigare. jag vill inte att det ska bli imorn. jag vill inte att det ska bli juni. jag vill inte inte ha någonting att göra. fastän det är det jag vill mest. inte behöva göra något och bara vara.


(känns som att jag skriver ungefär samma sak i varje inlägg nuförtiden men jag är inne i en liten kris, tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0