terrible day for a wedding

nu har jag ett pluggschema. en pluggplan där varenda dag dom kommande sex veckorna finns med, likaså vad som händer då och inte minst vad jag ska hinna med att plugga varje dag. lite mer pepp nu än vad jag varit den närmsta veckan, nu känns inte allt riktigt lika hopplöst längre. men jag hatar hur våra lärare planerar. det finns inte en chans att prestera sitt bästa på alla uppgifter och redovisningar vi har nu. det finns bara inte tid. hade vi gjort nationella i höstas hade vi haft hälften så mycket att tänka på nu. och allt infaller ju samtidigt. dessutom insåg jag precis att en lärare har lagt det sista provet i kursen halv nio, morgonen efter balen. det är inte okej.


nu ska jag slänga mig i bingen och sova länge. godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0