remember me once in a while

om fyra dagar åker vi, det är helt sjukt.

pengarna från fikaförsäljningen satt fint, likaså semesterersättningen jag fick i fredags. satte in dryga tvåtusen på kontot igår också, och balbiljetten är betald. nu ska jag bara kräva tillbaka det min bror lånat, och få mina föräldrar att betala balbiljetten. dessutom har vi en del fickpengar i klasskassan.


innan fredag ska jag hinna in till stan och köpa lite snygga vårkläder, betala greklandsresan, göra klart mitt projektarbete (typ), ha ett nationellt prov och ett plankningsprov, växla pengar, packa ochsåvidareochsåvidare. listan är en mil lång och nu har jag håltimma så jag passade på att sticka hem, jag måste städa mitt rum så jag kan rigga upp lite mickar och sånt till projektarbetet.

här är en liten film som jag gjorde åt en musikal i söndags. det tog trehundra bilder och några timmar i iMovie, den är inte perfekt men den blev rätt bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0