she looked me deep in the eyes

jag har inte varit inne på kalaset på hela veckan. förrän igår. då blev det langos och michaeljacksonkonsert för hela slanten. langos har jag aldrig ätit förut och det var seriöst hur gott som helst.

sen var det inte fel med Marit Bergman, Anna-Maria Espinosa, Tingsek, Pauline och Asha Ali för att bara nämna några som uppträdde, bäst var helt klart Dirty Diana som sjöngs av Asha Ali. Damn, den kvinnan har energi! Hon var sjukt grym. Dom andra var också riktigt bra och konserten var väldigt bra överlag, med några få bottennapp. Men det är svårt att göra MJ:s låtar rättvisa .. Främst av allt blev jag så himla sugen på att själv stå på scen igen, jag tänkte tillbaka på dom sista gångerna vi stod på scenen, jag och min klass, och hur grymt det var. Hur jag saknar det. Hur jag älskar att stå på scen. Jag undrar när jag kommer få göra det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0