the apple of my eye

igår fick jag hålla i en iPad för första gången. och jag är helt såld. även om jag bara spelade tetris och skar grönsaker med den. åh, vad jag önskar jag var miljonär så jag kunde köpa allt som har med apple att göra. typ. inte riktigt, kanske. men ju bättre grejerna blir, desto mer vill man ju ha. och är man uppväxt med en windowsmotståndare och lite smått applefreak till pappa så blir det lätt så. fast ekvationen fattig arbetslös nybliven student plus det hetaste inom applevärlden går inte riktigt ihop. jag får nöja mig med att dregla över varje nytt nummer av MacWorld som dimper ner i brevlådan.. åtminstone tills jag har pengar till en sprillans ny iPhone 4. iPaden får komma senare.. och så skulle jag behöva uppgradera min (alternativt köpa ny) dator också. gah.

Kommentarer
Postat av: Osh

du är inte ensam du.. hahahahaha

Jag har också tidningar MacWorld och sitter å dreglar hahahaha :'D

2010-08-16 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0