dagett, om mig.

jag. vem är jag? Får jag den frågan kommer svaret automatiskt: Frida är 18 år, har precis tagit studenten och söker jobb. Hon gillar att sjunga och måla. typ. Fast det säger ju inte så mycket om mig, egentligen. Det säger ingenting om min personlighet. Förutom att jag gillar att vara kreativ. Även om jag inte så himla ofta är kreativ fastän jag vill. Photoshop och tv-serier är en liten del av mig, likaså Apple och allt som har med dom att göra. no shit?

Jag har fruktansvärt svårt att säga nej till saker, mest på grund av att jag inte vill missa allt kul som (alltid) händer (ehrm). Jag är inte alltid så spontan som jag kanske skulle vilja, jag måste typ ha koll på vad som händer runt mig. Och jag har himla lätt för att inte visa vad jag egentligen känner. På gott och ont. Jag i ett nötskal. nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0