and I stand so tall. just the way I'm supposed to be

okej, jag är två månader senare än alla andra. men avatar. vilken film!

har inte så mycket mer att säga. än att jag vill bo på Pandora. vad är ett kallt, grått, livlöst Sverige mot Pandora, liksom? äh. drömma kan man ju alltid göra.

dagen har varit helt okej, måste jag säga.. fika, inspelning, semla, bio, morotssoppa, vindruvor, barnkörslåtar, superhjältar, nostalgiska mammor, toakö, nästan powernaps, blåbärste och en fin vän. kunde knappt bli bättre.


imorn ska jag upp tidigt, möta upp Linus vid skolan och sätta mig och knåpa ihop en eller två små låtar vid Logic. får se hur det går. det måste gå bra.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0