because I knew you

jag har varit helt död hela dagen. men nu, när klockan är halv tre, är jag hur pigg som helst. jag kan inte sova och det är inte ok.

iallafall har jag kollat igenom min bilddagbok, från 2007, och där hittade jag massa gamla bilder från när vi gick i sjuan och åttan. haha, jag kan inte fatta att det är fem år sen, att vi har hållit ihop så länge ändå.

jag har tänkt kolla igenom alla gamla bilder jag har på den andra datorn, och möjligtvis lägga upp här nån gång. bara för att! haha det är så himla längesen. om ni vill få lite smakprov så gå in på min bilddagbok och kolla på 30 sept bland annat. herregud, säger jag bara.


nu ska jag försöka sova, iallafall. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0