where did I go wrong, I lost a friend

jag funderar starkt på att göra ett impulsköp. en ritplatta. jag har varit lite halvsugen på en sån ett långt tag nu, fast inte så seriöst att jag faktiskt har kollat upp nånting. så såg jag förut en kommentar på en blogg där någon rekommenderade en, jag kollade upp priset och den kostade två tusen. inte helt överkomligt med min ekonomi. så gick jag in på tradera och hittade samma för 600, liiite mer överkomligt. auktionen tar slut imorn och jag är grymt sugen!

det är annat än att sitta och försöka hålla in musknappen samtidigt som man drar fingret på musplattan. jag ska nog bara diskutera saken med pappa först, kanske. men det hade varit awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0