a sunday kind of love

http://www.zuguide.com/image/Justin-Cooper-Liar-Liar.5.jpgOkej, dags för en kort liten uppdatering om helgen.

Gårdagen var hur mysig som helst. Tre av mina fina vänner var här, vi spelade spel. Och gissa vem som vann… Jag är bäst :) Haha. Fast ni är bra ni med. Yasmin hade med sin nya systemkamera, och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa en egen. Jag gillar inte min kamera. Vi såg Liar, Liar också. är inte pojken helt sjukt söt?!


Idag var jag i kyrkan och åkte sedan hem. Eller gick, rättare sagt. Har inte gjort så mycket annat än läst ut min bok, ätit glass och sett på Almost Famous. Jättebra film! Jobbat lite på projektarbetet också, spelat in lite sång bland annat. Fast det låter som om jag är förkyld när jag sjunger? frustrerande. Hoppas det blir bättre sen när jag spelar in i skolan.

mickhead! ohyes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0