sail on silver, girl. your time has come to shine

Dagen har bestått av scemu och kladdkaka, typ. Mysigt mysigt. Inte skolan, då kanske. Men det blir bra hoppas jag. Vi har kommit igång lite med trollkarln nu. Fast inte marknadsföringen.

Slopade planer på en skidresa till Åre blev det för en stund också, lite synd. Men men!

Ikväll blir det bio med mamma, underbara mamma. Ett luftslott ska ses och jag hoppas det blir supersupersuper.

by the way glömde jag bort en text i inlägget nedan, Simon and Garfunkels Bridge over troubled water är väl en av dom vackraste låtar som gjorts. Eller Sound of silence.


Extremt försenat kommer här lite bilder på mina julklappsinslagningar, lite stolt är jag allt!






bilderna vill inte sätta sig symmetriskt. men det får ni stå ut med. mest nöjd är jag med det sista, Filips paket. det innehöll en film, Inglourious basterds :)




Kommentarer
Postat av: Anna

men gud så fint! Du är så duktig och fantasifull! =)

2010-01-08 @ 19:24:27
URL: http://annawinblad.webblogg.se/
Postat av: Johannes

Hur stiligt som helst ju : )

2010-01-08 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0