if you want my loving

Idag fick jag enorm lust att måla, något jag inte gjort på år och dar (typ?). Eller, det kanske snarare är rita jag gör. Jag måste börja göra det oftare. Jag har en hel målarlåda som står under mitt skrivbord, som jag fick på en födelsedag en gång. När jag fyllde tio, eller nåt. Det finns oljefärger, akryl och nåt annat, typ akvarell. Det finns pastellkritor i hur många färger som helst, färgpennor och annat smått och gott. Så har jag ju också fem kolpennor som jag köpte en gång. Egentligen tycker jag det är roligt att rita och måla, när jag var liten ville jag bli konstnär, men jag har aldrig tiden och orken. Jag tänker aldrig på att jag kan sätta mig och rita om jag inte har nåt att göra. Och det är synd, för det är ju så kul.

Det här är resultatet av två timmars skissande. Jag har målat av en bild. Ser ni vem det är? ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

alltså du är ju GRYM!!! :o

2010-01-19 @ 20:36:01
URL: http://annawinblad.webblogg.se/
Postat av: julia

men ojj va bra du är frida!!! (Y)

2010-01-20 @ 21:22:38
Postat av: Svenkatinka

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:36:51
URL: http://svenkatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0