you know I want ya

jag kan inte sova - är inte förvånad. jag sov till tolv idag, har legat i sängen en timme och vilat vid fyra, och har inte gjort ett dugg på hela dan.

ibland slår det mig - vem fan bryr sig om sånt jag skrev nyss? meningslös fakta som inte säger någonting, egentligen.

äh. till något lite mer intressant (fast kanske inte ändå - jag tänker inte skriva så att någon fattar vad det är jag skriver om, precis som jag brukar när det kommer till sånthär). jag måste göra något åt något snart, så att jag kan hitta nya vägar. herregud, jag orkar inte älta, det finns inte ens något att älta. jag vill bara få det att försvinna, men jag måste göra något åt det för att det ska göra det. tänk om det inte alls försvinner, utan blir tvärtom? skitsamma. fast ändå inte.

nu skiter jag i det här och går och lägger mig. somnar jag precis nu hinner jag ändå sova i åtta timmar innan klockan ringer.


godnatt (igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0