the way you move ain't fair, you know

åh. jag lyssnade nyss på en låt som jag hörde första gången när vi var i grekland. Michael Jackson's Who is it. Åh, vad jag längtar tillbaka till den där balkongen, till att sitta där till tre på natten och spela kort och skratta och bli utskälld av grannarna. Haha. spela skitgubbe och finns i sjön och ölspelet och skratta tills man går sönder. lyssna på erik hassle och Billionaire och titta på folk som går på gatan. slå ihjäl mygg med kortspelskartongen och dricka bacardi breezer med blåbärssmak. spreja litervis med myggsprej tre gånger i kvarten på bruna ben som redan har trettio myggbett sen natten innan och skratta tills man faller i tusen bitar.

till den balkongen skulle jag gärna åka igen. helst nu. helst ikväll.

fast det är nog inte balkongen som gör det.. utan sällskapet.


Kommentarer
Postat av: osh

HAHAHAHAHAHAHA ANNAAAA HAHAHAHAHAA

Härlig bild hahahahaha!!!!

2010-07-25 @ 13:56:28
Postat av: Filip Ferngren

P4 tror jag

2010-07-26 @ 01:39:39
URL: http://fsferngren.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅHh frida va söt du är <3 vi ska dit igen :)

2010-08-10 @ 11:07:31
URL: http://annawinblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0