how deep is your love

jag har 18.06 i snitt!!! jag är så himla nöjd med mina betyg så jag är bara tvungen att skryta lite. 23 MVG av 34 kurser, även om jag knappt har pluggat detta året känns det som. jag har mest gått runt och oroat mig och haft ångest över att jag inte pluggat så mycket som jag borde. fast dom sista ansträngningarna dom sista veckorna nu har ändå lönat sig ganska rejält.


och i musikämnena som är största delen av mina betyg behöver man ju knappt plugga alls, och om man behöver det så är det ändå mycket roligare än nästan allt annat vi har läst. hade jag inte gått musik hade nog mitt snitt sett lite annorlunda ut. men nöjd är jag! och det är så skönt att allt är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0