what you gave me, I know you gave

rea! jag älskar rea. även om jag inte har några pengar att spendera. typ. jag har hittat en klänning, iallafall, ännu en svart, jättesöt klänning. och smycken börjar intressera mig. innan har jag inte orkat, nu vill jag köpa allt jag ser. haha. den där greklandsresan gjorde susen, alltså. det är inte bara Anna som lärt sig dricka cola light, jag har lärt mig använda armband också. höhö.


kvällen har spenderats vid micken, har kommit lite längre på mitt lilla projekt samtidigt som jag mölat i mig ugnsbakade chips och druckit pepsi max med frysta jordgubbar i. det är för övrigt mitt bästa sommartips, kall Pepsi Max med frysta jordgubbar istället för isbitar. himmelskt! det håller sig kallt och pepsin får en svag smak av jordgubbar, och det bästa av allt är när man druckit upp allt, för då har jordgubbarna tinat och man kan äta upp dom också!
snart ska jag sova, innan dess ska jag sätta mig med mitt skissblock och se om jag har nån inspiration. imorn bitti ska jag tillbaka till min gamla skola, till mitt gamla kära estethus, på möte inför hösten. det blir nog mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Hans

Interesting.

2011-01-21 @ 09:02:43
URL: http://hans.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0