and I don't have to make this mistake

Godmorgon människor!

Idag är en bra dag. Jag har sovit helt underbart och jag har helg för första gången på två veckor! Förra helgen hade vi föreställningar så den försvann. Det är så himla skönt att vakna självmant och inte av väckarklockan, och att veta att man inte behöver göra något direkt.

jag har ju funderat på att stänga av facebook ett tag nu, och eftersom alla föreställningar är över och jag därmed inte MÅSTE ha facebook pga marknadsföringen, så kommer jag göra det. idag, eller imorn, tror jag. det kommer bli så himla skönt och nyttigt tror jag det är med :)


Snart ska jag ner och simma,har tänkt en eller två kilometer :) fast med tanke på att jag aldrig simmat mer än åttahundra meter i sträck så blir det nog kanske bara en km i början. sedan ska jag hem, städa hela mitt rum (som inte har blivit gjort på fem veckor..) och sedan fixa iordning mig för att åka till Anton som nyss fyllt år. awesome!

Jag, Lala och Helena på min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0