ljus i vår mörka tid. lust som väcker mig till liv

idag var jag inne i Göteborg. Och våren är verkligen på gång, det märker man överallt. På folket, på solen, i affärerna. Fler och fler har lagt undan vinterjackorna för denna gång och kör på skinnjackor. Solglasögon är vanligt förekommande och några tappra tjejer trotsar kylan med hjälp av tjocka filtar och sitter på en uteservering i Linné.


Våren är här.


Dagen till ära har även jag fått inviga mina solglasögon som inhandlades en regnig höstdag på Lager 157. Jag har shoppat lite nya vårkläder, en vit vanlig tröja från H&M som jag har på bilden, och en ljusblå underbar klänning från Weekday (som jag egentligen inte har råd med fast jag var bara tvungen att ha den!). Har även kollat in lite saker som jag ska köpa för mitt presentkort från Åhléns som ligger nånstans under alla klädhögar. Smink kommer det bli, mest. Man får passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0