there's an eclipse in your eye

Okej jag kommer nog inte ge upp bloggen. Helt. Fast facebook får klara sig utan mig ett tag till. Man märker verkligen hur beroende man blivit, jag är påväg att gå in där hela tiden. Och då menar jag heeela. Så fort jag läst klart ett blogginlägg, sett färdigt på något filmklipp, kollat mejlen eller liknande, så öppnar jag ett nytt fönster och skriver fa. Sen kommer jag på mig själv och stänger genast ner fönstret igen. Jag ska klara detta.


det blev en kort dag idag, vi var bara fem där. av fjorton stycken. så sista lektionen ställdes in, och jag åkte och simmade istället.

Kommentarer
Postat av: Maja

vad du är duktig frida. bojkotta facebook är grymt. jag har också såna där hata-internett-perioder. men snälla, lägg inte ner bloggis, inte helt, okej?

2010-03-20 @ 17:20:45
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0