not myself tonight

Ojoj, nu har jag klickat hem en ritplatta också. Som jag egentligen inte har råd med fast den var så billig. 394kr fick jag punga ut med. Hoppas den kommer snart!

idag har det planerats övningar inför helgen, och igår blev det lite spontankvalitetstid med en Sten som kom förbi. alldeles för länge sen sist så det var mysigt!

kvällen har spenderats framför tv:n, bland annat såg jag Uppdrag Granskning om dom två tjejerna i Örnsköldsvik som blivit våldtagna av en kille. Men ingen tror dom trots att han blivit dömd och det finns massor med bevis. Jag kan inte för mitt liv förstå hur folk kan vara så trångsynta och elaka. Programmet ligger uppe på SVT Play. Det är värt att se.

Kommentarer
Postat av: Maja

jag saknar dig. det har jag gjort ett tag. och jag har tänkt smsa dig och säga det, men det har inte blivit av. kvalitetsfika/häng/musik snart?

2010-03-25 @ 18:53:45
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0