all the things I could do

ibland blir man positivt överraskad.


här har jag gått och trott att jag inte kommer ha råd med någonting nu i vår av allt som ska betalas, och så sätter jag mig och tittar på kontot och räknar ihop allt i min spargris och inser att så inte alls är fallet. visst, jag kommer inte kunna shoppa någonting överhuvudtaget den närmaste månaden och mina föräldrar får sponsra mig med balbiljett och lite annat smått och gott, men jag slipper åtminstone låna en massa till Greklandsresan och Berlinresan för det går ihop!!! Så himla skönt. om jag dessutom får jobb nu redan innan sommaren så är det bara ännu bättre!




såhär många pengar fann jag i min söta lilla spargris!

Kommentarer
Postat av: Lotta

vart ska du jobba? :)

2010-04-01 @ 16:54:13
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0