som fåglar små det landet nå

bästa föreställningen hittills tror jag bestämt vi hade idag, den senare av dom två vi haft denna söndag. alla är så bra, det går bara bättre och bättre för varje gång. imorn ska vi ha skolföreställningar, jag hoppas det kommer gå lika bra. viss skolpublik är ju inte riktigt lika tacksam som föräldrar och vänner.


nu ska jag ta en dusch och få bort allt brunpuder och all foundation. scensmink är rätt skabbigt, faktiskt.


förresten är greklandsresan nu halvt betald, så det är sant, vi åker faktiskt!!! jag och två vänner kommer leva livet på Rhodos om tre månader. det kommer bli så kul! och innan dess, om två månader, åker jag med klassen till berlin! detta kommer bli en bra vår. och sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0