you can't stop the motion of the ocean

idag var det söndag, en söndag som söndagar är mest.



lite kreativitet har flödat idag med, jag har ritat. ritat och ritat, nu fattas bara en svart smalsmal tuschpenna så jag kan fylla i blyertsstrecken. och sedan ska det färgläggas, jag har nämligen fått låna tjugo Promarkers! jag har velat ha såna hur länge som helst. det är speciella tuschpennor, starka sådana, som flyter ihop mycket bättre än vanliga, så det blir inte massa fula tuschstreck som det blir med andra. och nu har jag testat dom och jag är helt lyrisk. dom är underbara. jag vill ha allihop. fast det finns typ 150 färger, och varje penna kostar 30kr. så imorn ska jag skriva mitt CV och börja kriga för ett jobb (visserligen inte bara för pennorna, men).



ett litet smakprov på det jag gjort, jag ska färglägga alla dessa stämplar för att sedan sätta fast dom på inbjudningskort som jag ska göra. gissa till vad?

Kommentarer
Postat av: Oshiz

får jag en sådan kort :D ... jättefiiiin >_<

2010-04-02 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0