you don't care how it hurts

Ibland, när jag har lite tid att slå ihjäl, händer det att jag går in på en sida som heter Deviant Art. Det är ett artcommunity, där folk lägger upp konst i alla möjliga former. Det finns allt från texter, photoshop resources och foto till filmer, traditionell målning och digital konst. Och många är professionella, det finns hur mycket som helst att se, och så himla mycket är helt fantastiskt. Man kan sitta i timtal och bara förundras över hur grymma folk är. Idag hittade jag en digital konstnär som har målat dom sju dödssynderna. Hon är fruktansvärt duktig och här är länken. Jag vill också kunna vara så duktig. Jag vill också vara kreativ. Och mest av allt vill jag ha en ritplatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0