and too much in love

det här är mamma och pappa i en suddig webbkamera på en bro någonstans i tyskland. lite coolt.

kvällen har jag spenderat med att lyssna på jazz och leka i photoshop. eller ja. lite mer seriöst kanske det har varit. jag har iallafall fått ihop ett omslag till en skiva, som jag blev väldigt nöjd med. spiraler i överflöd, minst sagt. jag gillar spiraler. dom är så lätta att måla och det blir så fint.
ett litet smakprov. fast texten är heeeelt fel och allt är svartvitt. det ska vara färgglatt. och fint.men ni fattar principen. det finns en baksida också. bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: SANDRA.

Hehe sålite :) allt bra med dig?

2010-11-14 @ 10:51:52
URL: http://nattstad.se/withfire

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0