let the sun illuminate you

so much for inget internet på tre dar.


jag fick reda på att jag inte alls jobbar varken imorn eller på onsdag, så då insåg jag att det inte alls är så bråttom (ehrm) med tentan och ja. här hamnade jag. och sjääälvklart har jag precis fått sån sjuk lust att måla och rita. bara för att jag vet att jag måste upp tidigt imorn och plugga nonstop hela dan. bara för att jag vet att jag är upptagen frånochmed torsdag och ända tills nästa fredag typ, efter att tentan är färdig. bara för att det är så jag funkar och det kommer sluta med att jag inte får klart tentan i tid, inte blir nöjd med den eller något annat i samma stil som kommer att göra att jag känner mig lika värdelös som alltid annars när jag inte klarar av något så bra som jag tänkt... jag hatar när jag inte kan ta mig för saker. helvete.


nu ska jag sova och hoppas på att jag när jag vaknar inte får för mig att jag kan skjuta upp allt himla pluggande några extra timmar för det kan jag absolut inte. ååååh. ska bara liva upp mig själv lite med att skicka iväg ett mejl så jag får lite pengar om en månad eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0