'cause I'm in shushushu, shushushu, shushushushushushu, sugartown.

yaaaay. en till gif. jag vet, himla tråkigt. men jag ville visa mitt fina nagellack jag köpte idag för mina sista slantar. plus ett gulligt armband.
kursen, "Turism, resande och mobilitet", verkar rätt intressant. även om det kanske inte är det ämne jag brinner starkast för här i världen så kan det nog funka. och som en vän sa igår morse, man kan aldrig läsa för mycket... himla massa kurslitteratur och sån skit som man ska traggla sig igenom bara. men det ska nog gå bra! nu har jag signat upp för studiemedel också, så har jag flyt får jag lite pengar inom en väldigt snar framtid! det hade vart lite gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0