if I were in your shoes

hela dagen har varit kass. nu känner jag mig dock snäppet bättre även om jag börjar bli sjukt trött. fast inte på det apatiska sättet som jag har varit hela dan. nu har jag faktiskt lite (med betoning på lite) viljestyrka och tänkte ta tag i lite saker. bara jag inte somnar först. så jag tänkte ta en energidryck som jag har haft liggandes i min väska några veckor nu (egentligen tycker jag inte om idén med energidrycker, men jag köpte en en gång när jag var sjukt trött fast använde den aldrig), men den är tydligen spårlöst försvunnen. kan vara så att den hamnade någonstans i göteborgs innerstad i fredags kväll... så jag får helt enkelt hoppas på att jag piggnar till, ibland önskar man nästan att man drack kaffe. men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0