jag är förlorad i din kärlek och jag finner inga ord

åh, vilken fin helg jag har haft.

i fredags ordnade jag och johanna ett fotoprojekt som blev grymt och jag hade gigantiska örhängen på mig som jag men inte mina öron tyckte om. några av bilderna som togs är här. inte tagna men redigerade av mig.

igår hade jag världens mysigaste kväll med världens mysigaste vänner, en födelsedagspresent som resulterade i pizzahut, mysfilm och sleepover.

idag sjöng vi fint. trestämmigt, stämningsfullt, mysigt.



dock bävar jag inför morgondagen och jag tror dessutom jag har bestämt mig för en sak. som hade varit väldigt skönt. och då kanske jag skulle bli lite mer triggad till att söka jobb. men allt är inte säkert än.

Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

Lägg upp lite bilder på mig då :( eller langa bilderna på en minnepinne tack :)

2010-09-26 @ 22:13:07
URL: http://fsferngren.blogg.se/
Postat av: Filip Ferngren

btw, det var jag som tog den där i pianot, och den längst upp :)

2010-09-26 @ 22:13:54
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0