don't break this heart of mine

jag är helt slutkörd. för lite sömn i kombination med åttatimmarsdagar i högstadieklasser är inte att rekommendera. men roligt är det och denna dag var ett perfekt slut på veckan, allt blev skitbra!

ibland blir jag förvånad över hur fort humöret kan skifta, hur lätt det påverkas. eller inte förvånad men fascinerad. igår eftermiddag hade jag min värsta dipp på länge, la mig i soffan och var helt gråtfärdig och det kändes som om hela världen skulle gå i kras. idag, i förmiddags, gick jag runt med ett leende på läpparna i flera timmar för att allt kändes så bra. det är jobbigt med dippar i självförtroende och humör men gött att det kan åtgärdas. annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0