pretty little liars

helgen har varit bra bra bra. i fredags var det mysbio, burlesque, med min kära fina mamma. ilördags lagade jag tapas halva dan för några fina vänner som kom på middag på kvällen, så himla mysigt och kul och åh vad jag har saknat dom! efter mat och efterrätt (chokladfondue <3) blev det ett smockfullt pc och chill där några timmar. kvällen kunde inte ha blivit bättre. hihi! igår hade vi släktkalas och jag ritade en regnbåge till världens goaste sötaste lilla kusinbarn som nästan är tre år och helt galen i lila, rosa och hellokitty. åhhh.


jag tycker om att fylla år. även om inte nitton känns som en så himla speciell ålder, haha. inte när man har förra året att jämföra med. men det är himla mysigt ändå. nu är helgen slut och vardagen börjar, jag har varit och tränat ikväll och imorgon är det jobb. på onsdag ska jag på sånglektion, som jag fick i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0