du är blott en blek lanterna



så kan det bli när man sätter solglasögon framför camen. heh. jag har spenderat kvällen med att lyssna in mig på dom flesta artister som spelar på where the action is. inte för att jag antagligen kommer hinna lyssna på så många förutom mina älsklingar coldplay! jag ska vara funktionär och slutar lagom till dess att dom intar scenen i slottsskogen. awesome timing, säger jag. så istället för att åka hem i bilen hela vägen från frankrike flyger jag från paris för att hinna hem i tid, inte helt fel det heller.

ännu ett litet smakprov från sthlmsresan. soulit, ett sjukt bra band och jag blir alltid så himla sugen på att sluta upp med allt jag håller på med och bara sjunga hela dagarna när jag hör något band live. spelar ingen roll egentligen vad det är för musik som spelas. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0