I heard that you've settled down

jag är totalt splittrad. för tillfället.

jag är så fruktansvärt sugen på att gå folkhögskola nästa år och hoppas innerligt att provet ska gå bra, eftersom jag känner att jag verkligen behöver miljöombyte, träffa nytt folk, kreativt folk som jag kan spela och sjunga med hela dagarna. bli mer självständig och reda ut lite vad jag vill och tycker och kan och ska göra i framtiden.

samtidigt har jag det bästa jobbet som finns, jag älskar det och hade det bara varat hela läsåret så hade allt varit perfekt. pluggar jag så kommer jag missa det nästa år och det vill jag inte alls. för det är så sjukt inspirerande. men kommer jag inte in så vet jag ju vad jag ska göra!

jag har börjat fundera lite på hur jag kan "expandera" mitt företag, också. vad jag kan ha för affärsidé och så vidare, utanför skapande skola. hur jag kan kombinera musik och målande, eller hur jag kan utveckla mitt målande och om det finns något bra sätt att utvecklas så att jag i framtiden kan tjäna några hackor på det jag gör. fast det är vääääldigt långt fram i tiden.


imorn är det jobb igen och då ska vi till stretered. yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0