there is always time for a cup of tea



photoshop, åh mitt kära photoshop. vad jag har saknat dig. jag har köpt världens finaste tygkasse av Avanna, en grymt duktig tjej som gör typ hur mycket snygga tygkassar och kläder som helst! jag kommer använda den varje dag. minst. är den inte superfin? och så tog jag lite bilder på den och mig och satte ihop dom i photoshop och det var typ hur länge sen som helst som jag öppnade ps, ett kärt återseende! nu blir det mycket redigerande framöver känner jag på mig. och mycket tedrickande. ska nog gå och ta mig en kopp äppelpajte nu, faktiskt. det godaste teet som finns.

Kommentarer
Postat av: maja

älskälskälskälskälskar den! och dig. hihi

2011-11-15 @ 19:25:25
Postat av: oshiz

heeejj frida!



den tygkasse passar utmärkt på dig! riktig din stil! :) kram osh!

2012-01-26 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0