I bless the rains down in africa

när alla andra kommer hem på höstlov tänkte jag bosätta mig på jobbet den kommande veckan. fast förhoppningsvis hinner jag med lite ändå. som inflyttningsfest, sushi och massa hejdåkramar. typ.


ibland är det gött att ha släkt som jobbar i eventbranschen (typ). igår var vi på grym afrikakonsert i scandinavium, for free! viplounge med bubbel, oliver, ostbitar och genomskinliga tandpetare och vipplatser blev det också. the real group, claes malmberg, en afrikansk kör och måns zelmerlöw. och sjuhundra körsångare. nästan som för tre år sen när jag själv stod i scandinavium med sexhundra andra och sjöng jullåtar bakom carola innan en dyngrak liza minelli äntrade scenen. fast igår var ingen dyngrak utan det var bara färger, afrikarytmer och massa sång och musik. fast adam tyckte det var lite fjuttiga trummor för att vara en sån stor konsert. sötis.



nu börjar jag jobbet om åtta timmar och tjugotvå minuter så jag ska nog gå och lägga mig en stund. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0