smile, though your heart is breaking

jag är nere. allt är poänglöst, jag känner mig totalt meningslös och socialt inkompetent och allmänt likgiltig. orkar inte bry mig. orkar inte tänka på allt jag borde göra. har en oerhörd längtan att bara lägga mig i sängen och sova en hel vecka. typ. hatar såna här dagar. eller helger, snarare. trots att helgen har varit supermysig. det lägger sig liksom ett svart litet moln över alltihopa som hindrar mig från att njuta helt, nånstans i ett litet hörn av bakhuvudet finns dendär känslan av att inte räcka till, känslan av att man är helt värdelös och konstig och annorlunda och all sån skit. orkar inte med det. hatar såna här dagar. jag går nog och lägger mig typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0