words can't bring me down

kul att föregående inlägg postades typ fem gånger.. Så här bra gick det med sömnen, två timmar senare :) jag hittade en sjuk funktion i gamla kära photobooth på datorn häromdan. ni vet det där programmet som var så sjukt kul för några år sedan som förvrängde ansikten och la på effekter och så? Eftersom jag nyss har uppdaterat min dator uppdaterades också det programmet och det är seriöst det bästa som har hänt på länge. Istället för att förvränga allt kameran ser så hittar den nu ansikten och lägger endast på effekt på ansiktet. Det innebär att effekten på ansiktet stannar kvar även om man flyttar huvet en bit. Så sjuuuukt kul! Haha. Så jag var tvungen att göra en liten liten film för att testa. Har ni någonsin funderat på hur jag skulle se ut om min pappa var en ekorre? Då behöver ni inte undra länge till för svaret finns alldeles här nedanför!

 

här är jag och pappa som ekorrar, grodor och aliens. asså jag dör lite varenda gång jag tittar på domhär bilderna...


Kommentarer
Postat av: wanna-be-organisten

hahahahahoohohhohihihihi såhär mycket har jag inte skrattat på länge! och jag letade så efter något att sätta i mina ramar i jönköping.... har ni nåt emot att hamna där?

2011-11-06 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0