grymt

brief update:
jag mår grymt bra för tillfället. jobbar och pusslar och försöker få allt att gå ihop. jobbet flyter på helt grymt med regnbågsbildspel och grymma kortfilmer och grymt gött folk. om en månad åker jag till london och att få ihop det med folkisbesök hit och dit blir intressant.  förhoppningsvis blir det helt grymt bra och jag ger järnet och tar alla jurymedlemmar med storm (I wish) och flyttar till småland eller östergötland i höst. annars sparar jag pengar och funderar över sysselsättningar i sommar och så vidare och så vidare. lägger golv och målar väggar och sånt gör jag också, och planerar och inreder. håller i barnmusikaler med världens grymmaste popkorn och så vidare.
kvällen ska spenderas med vänner (serien) och lite grymt billligt godis från maxi.
ha en grymt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0