there were parts of a circus, and parts of party dresses

Imorn ska jag:
  • Slappa
  • Kolla på vänner
  • Fakturera lite
  • Måla lite
Gött liv. Sen har jag ju dessa småsaker att ta tag i också..
  • Knapra febernedsättande piller
  • Dricka hostmedicin
  • Äta mer än tre mackor på en hel dag
  • Inte ha mer än 39 grader
  • Försöka sova bort min jäkla influensa
  • Hoppas på att inte få frossa igen
Det är så sjukt tråkigt att vara sjuk! (he he.) Man orkar så himla lite, och missar så himla mycket. För min egen del missar jag antagligen fyra av fyra och en halv jobbdag denna vecka också. Surt. Sen så kan man ju alltid hoppas att snön försvinner innan jag hinner bli frisk.. Så länge den inte ligger kvar i två veckor för då blir jag gärna frisk innan dess, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0