The big band swing just ain't my thing

Jag fick plötsligt en stark lust att ha filmkväll med några vänner. Se en bra film och äta god mat. Någon som är på?


Vi hade konsert igår i aulan, våran vårkonsert, och det gick bra :) Förutom att jag tappade bort texten en liten stund på I wish av Stevie Wonder. Men eftersom jag inte var säker på texten på någon av låtarna så tycker jag ändå det gick bra, det var roligt att höra alla andra också. Även om det var lite varierande kvalitet, men alla är ju duktiga. Och jag blir lika glad varje gång jag ser treorna på scen, särskilt Simon och Martin, dom är så himla bra på scen. Sån utstrålning. Vi var först och sist, först körde vi Hump de Bump av RHCP och I Wish av Stevie Wonder som sagt, sist var det Tower of Power och Soul With a Capital S som gällde. Riktigt bra gick det, tycker jag allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0