gas, gas, gas gas gas gas

gah!
om två dagar smäller det. eller om ett dygn och åtta timmar. ett dygn och åtta timmar?!?! helt stört. då sätter det igång hemma hos mig med champagnefrukost. och sen rullar det på hela dagen. om två dygn och åtta timmar har jag tagit studenten och allt är över. hjälp..


nu är utspringningslåten fixad och klar, jag har städat i princip hela mitt rum, nästan all mat är färdiglagad och imorn ska vi måla lakan. det går så snabbt. imorn kommer bli helt galet stressig med allt som ska hinnas med.


här är min kära klass och den sista gången vi stod på scen tillsammans. lite sorgligt var det. fast det låter lite falskt i början, haha. vi spelade en låt till och den kommer upp här imorn. fast näe. jag hinner nog inte det. men snart, iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0